Strona główna Uczelnia Zamówienia publiczne Zamówienia publiczne (do 31.12.2020) Przetargi Przetarg nieograniczony "System wsparcia informatycznych narzędzi zarządzania uczelnią w celu doskonalenia jakości kształcenia w Akademii Ignatianum w Krakowie – opracowanie, dostarczenie, wdrożenie, utrzymanie i usługi serwisu gwarancyjnego” 217/BZP/2020


Przetarg nieograniczony "System wsparcia informatycznych narzędzi zarządzania uczelnią w celu doskonalenia jakości kształcenia w Akademii Ignatianum w Krakowie – opracowanie, dostarczenie, wdrożenie, utrzymanie i usługi serwisu gwarancyjnego” 217/BZP/2020

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU nr 2020/S 251-631367- przetarg nieograniczony pn. „System wsparcia informatycznych narzędzi zarządzania uczelnią w celu doskonalenia jakości kształcenia w Akademii Ignatianum w Krakowie – opracowanie, dostarczenie, wdrożenie, utrzymanie i usługi serwisu gwarancyjnego” o nr zamówienia (nadanym przez Zamawiającego): 217/BZP/2020

Zamówienie jest realizowane w ramach projektów „Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego” (POWR.03.05.00-00-ZR10/18) oraz „Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni” (POWR.03.05.00-00-Z203/18), które są współfinansowane w ramach Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w okresie odpowiednio: 1.04.2019–31.12.2022 i 2.09.2019–31.08.2023

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

[Pobierz] [Otwórz] Ogłoszenie o zamówieniu nr 2020/S 251-631367
[Pobierz] [Otwórz] SIWZ
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy (FO) (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 1A - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 1B - Harmonogram Wstępny (HW)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 1C – Formularz Oferty Technicznej (w tym Poziom Gotowości Systemu) (FOT)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 1D – Opis procesu weryfikacji funkcjonalności systemu zadeklarowanych jako gotowe
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 2 - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składane w trybie art. 24 ust. 11 Pzp („grupa kapitałowa”) (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 4A - Wykaz usług (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 4B – Wykaz osób (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 5- Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 2 do IPU – Warunki Serwisu Gwarancyjnego
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 8a do IPU – umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 8b do IPU - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 6 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 7 - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 15 ustawy Pzp (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 8 - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 22 ustawy Pzp (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 9 - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.5 pkt 8 ustawy Pzp (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 10 - Identyfikator postępowania (ID postępowania)
[Pobierz] [Otwórz] Informacja dla Wykonawców - zmiana treści SIWZ
[Pobierz] [Otwórz] SIWZ (zmieniona) - tekst ujednolicony
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 2 do SIWZ - JEDZ (zmieniony)
[Pobierz] [Otwórz] Zmiana ogłoszenia o zamówieniu (przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej)
[Pobierz] [Otwórz] Zmiana ogłoszenia o zamówieniu (opublikowane w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej)
[Pobierz] [Otwórz] Informacja dla Wykonawców – wyjaśnienia i zmiany do SIWZ
[Pobierz] [Otwórz] Zmiana ogłoszenia o zamówieniu (przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej)
[Pobierz] [Otwórz] Zmiana ogłoszenia o zamówieniu (opublikowane w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej)
[Pobierz] [Otwórz] Informacja dla Wykonawców – wyjaśnienia do SIWZ
[Pobierz] [Otwórz] Informacja z otwarcia ofert
[Pobierz] [Otwórz] Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty